lidworden

Zingt u graag dan zoeken wij u

Nieuwe leden zijn natuurlijk steeds van harte welkom bij het Meerssens Mannenkoor. Heeft u interesse of wilt u meer informatie twijfel niet, neem meteen contact op met het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Misschien kent u iemand die al lid is van het MMK; kom dan met hem mee naar een repetitie.

Desgewenst kunt u vrijblijvend een aantal repetities bijwonen.
U neemt gewoon tussen de zangers plaats en na verloop van een aantal weken beslist u of u lid wilt worden van een geweldig koor.
Elke week wordt er op maandagavond van 19.45 uur tot 22.00 uur gerepeteerd in:

Café-Zaal "Connect5"
Markt 5
6231 LR Meerssen
Telefoon: +31 658 913 323‬

Onder leiding van onze dirigent John Gerits worden nieuwe muziekstukken ingestudeerd en het bestaande repertoire op peil gehouden.
Naast de ‘klassieke’ mannenkoormuziek is er aandacht voor iets moderner werk en wat lichtere muziek.
Voor diegenen die willen is er na de repetitie natuurlijk ook nog een gezellig samenzijn.
Daarnaast zijn er regelmatig uitvoeringen. Er is een amicale sfeer tussen de leden onderling.

25 april 2024