Meerssens Mannenkoor neemt deel aan het concert Phantasy in Music

Het Meerssens Mannenkoor is op zondag 24 september a.s. een van de deelnemers aan het concert Phantasy in Music in de Hubertuskerk van Genhout.

Dit unieke concert zal met een fantastische line-up van 17 artiesten(groepen) een waar spektakel worden. Het staat onder leiding van de dirigent van ons koor John Gerits, die al 50 jaar het stokje zwaait, en die deze middag al zijn dromen laat samenvloeien tot één majeur fantasie-orkest van zangers en muzikanten.

Voor u zullen optreden drie mannenkoren, danseressen en een handvol solisten, waaronder Marco Bakker, Floor Bosman en Charles Leta. Met de diversiteit aan klankkleuren van fanfare, doedelzakspelers en popband wordt het een repertoire van klassiek tot modern. Zowel de jonge violist Andreas Haruthuanian (11 jaar) en pianist Tjen van Weersch (18 jaar), als de swingende – wat rijpere – koorzangers zullen voor de nodige dynamiek zorgen. En alsof dat nog niet genoeg is, zorgen leden van Toneelvereniging “Ons Genoegen” voor amusement en vertier.

Het festijn start om 11.30 uur met een luxe lunch in Gasterij Genhout Treft. Het concert begint om 14.00 uur. Na afloop van het concert is er een gezellige nazit in de Gasterij met muziek van de Baeker hofkapel. De opbrengst van het concert komt ten goede aan de Hubertuskerk.

Kaarten voor het concert kosten € 22,50 incl. 1 consumptie. De prijs voor het concert met luxe lunch is € 57,50. Tickets zijn te bestellen via email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch op 06-22364503. Tevens verkrijgbaar bij Castelijn mode en The Readshop, beiden op de Markt in Beek.

9 mei 2024