Louis Verleisdonk benoemd tot Ere-voorzitter van het Meerssens Mannenkoor”

Onze derde voorzitter Louis Verleisdonk heeft tien jaar het Meerssens Mannenkoor, het enige mannenkoor nog in de Gemeente Meerssen, geleid op zijn zeer betrokken en zorgvuldige wijze. Met zijn medebestuursleden jaarplannen maken en uitvoeren ten faveure van niet alleen de leden, maar ook voor de Meerssense gemeenschap in brede zin.

Kerstconcerten in alle kernen houden, Marktoptredens, dodenherdenkingen opluisteren. Voor zijn leden concertreizen en sociale activiteiten organiseren.
Om die te kunnen realiseren zette hij zich in om sponsoren te vinden en publiciteit voor de uitvoeringen te regelen. Bij overlijden van leden, zeker in de corona periode, had hij als voorzitter oog voor de nabestaanden.

Het koor was voor Louis geen dagtaak, maar het dagelijks leven was er wel voor een deel mee ingevuld. Betrokken en secuur, met dank voor je inzet.

Het Koor heeft op voordracht van het bestuur besloten voor deze verdiensten Louis Verleisdonk te benoemen tot Ere-voorzitter. Hetgeen tot uiting kwam door het overhandigen van een fraai gestileerde oorkonde.

louis_verleisdonk_erevoorzitter.jpeg

Louis bedankt voor al die jaren.

We hopen je nog lang als zingend lid in ons midden te hebben.

9 mei 2024