Meerssens Mannenkoor heeft een nieuw bestuur

Nou ja, zo helemaal nieuw is het nu ook weer niet. Wij stellen ze aan u voor, van links naar rechts:

Guido Severijns-bestuurslid, Karel Majoor-vicevoorzitter, Nico Vroom-voorzitter, Carlie Rings-secretaris en Hub Vrancken-penningmeester.

Dit nieuwe bestuur gaat de enorme uitdaging aan om het Meerssens Mannenkoor nog meer op de kaart te zetten en nieuwe leden te werven. Ze zijn er van overtuigd dat dit gaat lukken, want zingen bij een koor geeft ontspanning en gezelligheid.

Het Meerssens Mannenkoor staat sinds oktober 2022 onder leiding van John Gerits. De repetities zijn op maandagavond van 19.45 tot 22.00 uur bij De Keizer op de Markt in Meerssen. Loop gerust eens binnen, u wordt hartelijk ontvangen!